Vánoční (dospělácká) besídka
(17. 12. 2008)

Otrlejší nešli vůbec spát, muzika hrála o stošest, prostě krása. Ještě že jsem šel včas domů :)

Zdravotnický seminář VODÁK
(26. - 30. 11. 2008), tisková zpráva

Seminář se věnoval i dovednosti zvládnutí krizových situací, které mohou vodáky potkat v oblastech vodních toků mimo dosah lékařské péče, tedy v místech, kde do příjezdu odborné zdravotnické pomoci mohou uplynout více než 2 hodiny.

Vánoční vandr
(13. - 14. 12. 2008)

Ani kopance do dveří a úpěnlivé prosby nepřinutili sadistického řidiče autobusu k otevření dveří a vlak, který jsem poté na pokraji vyčerpání doběhla, bohužel vezl pouze písek. V 7:45 se ostatní výletníci scházeli na autobusovém nádraží Na Knížecí a já konečně nastupovala v Radotíně do autobusu.

Bílá Třemešná
(28. - 30. 11. 2008)

Uvnitř byla zima, ale sbírka hrnečků ze všech možných století i míst nás zaujala natolik, že zima byla jen takový nepatrný doplněk celé atmosféry.

Vánoční svátky nanečisto
(21. - 23. 11. 2008)

Možná jste na tom stejně jako já a rychlost, s jakou se na nás řítí vánoční svátky, vás při každém pohledu do kalendáře zaskočí. Abychom byli na Vánoce řádně připravení, rozhodli jsme se, že tento víkend oslavíme ,,zkušební“ Vánoce se svými kamarády. Od nápadu vytvářet cukroví jsme upustili, ale stejně jsme byli velmi dobře zásobeni jídlem a každá holka předvedla, co doma napekla.

Výlet do Hříměždic
(2. 11. 2008)

Nevím, co bych vám popsal na tomto krásném výletě organizovaném Markétou a Luckou. Vím jen, že byl krásný i přes některé nepřesnosti, které nám sice v závěru prvního dne vadily, ale nakonec jsme to přeci jenom přežili.

Běh o koláč panny z Dívčích Hradů, 25. ročník
(1. 11. 2008)

Uff, tak to tedy byl ročník, jubilejní a hned jsme měli 189 závodníků, naprosto jasný rekord nad všemi ostatními ročníky.

Bečvárka
(19. 10. 2008), soukromá akce

Balili jsme tradičně u kolotoče pod hrází, někteří i na něm. Na závěr jsme ještě odlehčili vyhlášené cukrárně v Kostelci. Nezůstala tam ani sladká ovocná miska v ceně Kč 80,-. Nedostatek energie se přece nesmí podcenit.

(11. - 12. 10. 2008)

Takže bez větších problémů jsme vyrazili dál kde nás čekalo další brankoviště a tím hned další esíčko. Tentokráte větší a zákeřnější. Hned pod první skokem byl hezkej váleček a úplně zvláštní protivoda neboť téměř každý kdo jí chtěl jet to stáhlo pod jez a většinou to skončilo prásknutím a vykrysením nebo eskymákem.

Lužnice
(27. - 28. 9. 2008)

Zatímco od ošuntělého zatuchlého Vlčka se všichni preventivně drželi co nejdál, u Zajíce dochází velmi frekventovaně k naprosto opačnému jevu. Proto si dokonce vyhradil nejprvnější sedadlo ,,jen pro hezké holky“ (to, co je v běžných autobusech vyhrazeno jen pro lidi starší 12let a vyšších 150cm), které se mu tam střídaly jak na běžícím pásu jako přehlídka nejrůznějších podob krásy.

Letní tábor Morava 2008
(červenec 2008)

Tatínek (Zajíc) nás letos vzal na řeku Moravu. Putovali jsme 16 dní v celkovém počtu 6 kousků (Zajíc, Markéta, Ferda,Jirka,Kuba,Já-Tomáš).

H2OManiaks logoNorsko 2008
(červenec 2008), soukromá akce

Stejně jako vloni, i letos část H2Omaniaks týmu vyrazila do Norska na řeku Sjoa raftovat pro českou cestovku. V těchto dnech jsme lehce za polovinou našeho sedmitýdenního pobytu a kromě asi 35 komerčních jízd na Sjoe (úsek playrun – z Heidalu do Faukstatu) máme za sebou také pár úspěšných náročných sjezdů na kajacích.

Silvestr 2007 na Pěnkavčím vrchu
(prosinec 2007), soukromá akce

Neuvěřitelné se stalo skutkem, ano po více jak půl roce sem konečně dokázal vyplodit Humpovi tolik slibovaný článek o Silvestru na Pěnkavčím vrchu v Krkonoších.

Videa z táborů

Zavzpomínejte na staré dobré časy - tábory z let 1997, 1999, 2001 a 2002 a pobavte se, jaká ucha jsme všichni byli.

(21. - 22. 6. 2008)

Jeden z nejmladších z oddílu se Zajíce ptal: „Zajíci, jak to děláš, že kde jsi ty, jsou i všechny holky z oddílu?“ a Zajíc, obležený holkama z oddílu mu odpověděl: „Jo, to musíš dělat, spořit a koupit si autobus!“. No, na Feldu to nefungovalo, na motorku taky ne, až teď. Čekal jsem na to 30, vlastně 31 let a teď se to povedlo“.

Salza
(30. 5. - 1. 6. 2008)

V kempu jsme s mámou a Kristýnou jako jediný využily služeb místní sprchy, což se nám bohatě vyplatilo. Když si umíte vybrat správnou sprchu, nemá to chybu! Za cenu 1,2 Eura jsme totiž místo jednoho cyklu sprchy (díky rozbitému strojku) měly asi jedenáct, takže jsme se krásně ohřály.

Společenský večer
(5. 6. 2008)

Podle fotek i hlášek se povedl

První voda - Doubrava
(5. 4. 2008), odkaz na stránku TOMu

Víte, jaký je to šok, probudit se v 6 hodin ráno, když máte jet na vodu a venkovní teploměr ukazuje jen 5 stupňů? Příjemný pocit to není- ta vyhřátá postýlka volá zpět, ale ne- to my se musíme sejít v 7 u loděnice.

Bílé Velikonoce
(15. - 17. 3. 2008), soukromá akce

V našem případě slovo namačkat nabylo dosti reálného významu jelikož Kriplíkův Pláťák je auto sice krásné, ale v kombinaci s osmi taškama a čtvero lyžema (čtyři lidi ani nezmiňuju) ne zrovna prostorné :-)

Lomnice na mezinárodní den žen
(8. 3. 2008), soukromá akce

V týdnu mi Líba napsala, že Lomnice má vodu. Měla pravdu. V sobotu jsem si tedy zase nepospal, abych se mohl zase ráchat na vodě. Po cestě do Mirotic jsme pokali velmi zajímavého řidiče, viz foto.

Vandr 2008
soukromá akce

Ája podlehl svodům své n(N)ohaté přítulkyně a s výrazem nemocného člověka nám napsal, že mu není dobře a že s námi nepůjde.. No, dělali jsme, že mu věříme a museli jsme se s tím smířit.. Nicméně nám to tolik nevadilo, když jsme zjistili, že jde Míša Trnková, a nakonec na jeden den i „outdórový pléjbój“ Kečup se svou drahou polovičkou..

MS Snowkayak 2008
(1. - 2. 2. 2008), soukromá akce

Chudák Honza ještě musel cestou poslouchat hlášky typu „Nesmíš to koušat!“. „Dáš si chlebíšek?“ a podobně:-)) Holt jsme kamarádi. Stejně nejvíc obrečel to, že nám musel dát svojí sekanou, protože by jí neukousal :)

Kronika zimního tábora
(13. - 20. 1. 2008)

Jezdit se Zajícem je skvělé, poněvadž si vůbec nestěžuje na pomalou jízdu (ba to vypadá, jako by jí snad i měl rád), počká rád, nevadí mu, když v souvislé řadě padám, chci dělat pauzy na přijímání stravy, vyprazdňování a podobně. Cokoliv, co mu maximálně zkrátí čas na sjezdovce je vítáno.

Poslední loňská divoká voda
(8. - 9. 12. 2007), soukromá akce

Po cestě jsme v Liberci zastavili na nákup, kde mě při východu z obchoďáku přepadla mladá usměvavá krasavice, jestli prý nechci přispět na výcvik slepeckých psů. Když Zajíc a Ájík viděli, že mám plné ruce, galantně mi z rukou vytrhli karton piva, kterého si do té doby ani nevšimli a fofrem zdrhli k autu.

Víkendový pěšák na sv. Martina
(10. - 11. 11. 2007)

Takhle brzo jsem snad o víkendu ještě nevstávala, v sedm se hrabu z postele, a říkám si, do čeho mě to zase přinutili, jestli jsem se náhodou nezbláznila.

Pracovní víkend v Otročíně
(24. - 25. 11. 2007), soukromá akce

Víkend si přízvisko ,,pracovní“ zaslouží právem, vždyť po našem odjezdu za námi zůstala fůra dobře odvedené práce.

Běh o koláč panny z Dívčích Hradů
(3. 11. 2007)

ZAJÍC někdy UPEČE OBROVSKÝ CHUTNÝ KOLÁČ.

(13. - 14. 10. 2007)

V cíli jsme za naší odvahu vyfasovali chleba se sádlem a s cibulí, hodili na sebe nějaké to suché oblečení a šup do tělocvičny, kterou jsme měli objednanou v nedalekém Kostelci.

Lužnice
(28. - 30. 9. 2007), soukromá akce

Cestou jsme v transitu museli všichni spát nebo spánek alespoň předstírat, abychom nebyli Zajícem nařčeni z nedostatečného nasazení při závodu pramic.

Teplá, Střela
(15. - 16. 9. 2007)

Hned zrána začalo být v loděnici hemžení jako v mraveništi. Malí mravenečkové mají pouze dvě cestičky (venkovní a skrz halu) kudy nanosit svoje věcičky (svoje helmičky, lodičky, šprajdičky, pádlíčka, vestičky, baťůžky) do autobusu. Chce to trénink, ale zvládáme to skvěle.

Napříč Prahou
(28. 9. 2007)

S otevřenou pusou jsme slýchávali bájná vyprávění starců, kterak sváděli boj s přírodními živly i s ostatními posádkami na tomto pramicovém marathonu (trať dlouhá 6,5 km!!) za svých mladých let.

(16. - 17. 6. 2007)

Náš krásný autobus měl potíže, takže pro nás musel přijet jiný, který sice nebyl o moc lepší, ale alespoň nás odvezl do loděnice v rekordním čase - dorazili jsme v 22:15.

Putování po Evropě 2007
(27. 4. - 6. 5. 2007), soukromá akce

My tam šli v 19:00 a ona vylezla ze svý chýše a s tupym vysmívavým výrazem nám ukazovala, že chce zaplatit.

Divoká Orlice
(12. - 13. 5. 2007)

Někdo autobus nepokrytě obdivoval, další oceňovali především styl a originalitu, ale pár nedočkavcům příliš nevyhovovalo tempo a problémy s nastartováním.

Labe
(5. 5. 2007), soukromá akce

Katka s Jiříčkem se nechtěli dát zahanbit, také se smočili. Nebo, že by potřebovala Katka Jiříčka schladit?

Korytem Otavy
(21. - 22. 4. 2007)

V sobotní MF Dnes věnoval nějaký velmi vnímavý reportér celý článek faktu, že české řeky jsou sužovány dlouhotrvajícím suchem a proto mají až o 2/3 vody méně než je obvyklé.

Velikonoce Slovensko
(5. - 9. 4. 2007), soukromá akce

Potom co jsme se do růžova vyspali v prostorné a kresbami vyzdobené tělocvičně byli jsme připraveni na Starohorský potok, což mělo být dobré svezení na začátek, jen škoda, že nebylo trochu více vody.

Doubrá Dobrava (Dobrá Doubrava)
(31. 3. 2007)

Na vodě bylo fajn, svítilo sluníčko, bylo jaro, sobota, tramvaje nikde, škola nikde, úklid nikde, stres nikde. Klid a bezva.

Silvestrovská akce na ranči
(29. 12. 2006 - 1. 1. 2007), soukromá akce

Každého určitě nejednou při průchodu vesničkou pobavil pohled na ,,vesnické vidláky", kteří se uprostřed návsi snažili usilovně napodobit ,,pražské zevláky"...

Venkovský víkend zakončený eskymováním
(25. - 26. 11. 2006), soukromá akce

Holky z Prahy ve chlévě. A kráva na dojení. Přestávám reflektovat časy. Koukáme co a jak. Lucku také překvapilo zjištění, že se krávě nemačká vemeno ručně - technika pokročila a i kravské vemeno má svůj přístroj.

Oddílová hra
(11. 11. 2006)

Muž z ochranky chvilinku pouští hrůzu, vyhrožuje policií, ale spokojí se s vyhazovem. Po jeho odchodu Radek následuje nás ,,statečné" do kanálu a po nalezení tajného vzkazu vyhovíme přání ,,sekjúriťáka".

Jak oslavit 17. listopad
(17. 11. 2006), soukromá akce

V práci fofruju. Termín projektu se nezadržitelně blíží. Ruce ale také svrbí a pádlo by to chtělo. Jasné je, že eskymáci mohou být jen hodně slabou náplastí.

Běh O koláč panny z Dívčích Hradů
(4. 11. 2006)

Jemný deštík při začátku vyhlašování výsledků šel také vydržet a všichni vypadali hrozně spokojeně.

(14. - 15. 10. 2006)

Na světě existují i lidé, kteří pod představu ideálního víkendu zahrnují možnost pořádného vyráchání v ledové vodě, nádherné sebedestrukce a otlučení, exhibicionistické svlékání uprostřed pole a ranní mlhy, zázračné vyhnutí se smrti umrznutím a úplně primové nastydnutí...

Hamerský potok
(22. - 24. 9. 2006), soukromá akce

Celá velká akce začala již v pátek kolem sedmé příchodem do loděnice. Vlastně jinak - nejdřív tahle akce pro Zlíchov skončila (snad pro malý počet účastníků), ale pak se zase obnovila, zásluhou aktivního všeznaleckého dua Z+Z (tedy Zuzka Zub a Zuzka Trnek), které nejprve přemluvilo autobus rakovnických, aby nás vzal s sebou a poté i nás, abychom jeli.

Teplá a Střela
(16. - 17. 9. 2006)

Zase jednou po letech byl autobus, díky Drbžově agitaci a propagandě, zcela naplněn (a asi zas delší dobu nebude, poněvadž někteří nováčci na takové dobrodružství evidentně stavěni nebyli) a vlek na lodě více než přeplněn.

Úhlava
(2. 9. 2006), soukromá akce

… říkal, že si mám vzít starý kecky, triko pod neopren a sladkosti jako antidepresiva, zbytek že mi půjčí. Po zralé úvaze v batohu přibyla ještě 38%ní Vildovo kořalenka pro případ, že by Jirkou doporučená antidepresiva nezabírala. A hurá na kajak na Úhlavu!

Konečně mi Salza vyšla
(25. - 27. 8. 2006), soukromá akce

Zase jednou jsem měl představu o tom, jak si jen tak přijdu do loděnice, sednu do auta a nebudu se starat o nic než o pádlování.

Konopišťský a Janovický potok
(1. 7. 2006), soukromá akce

Úplně na začátku, ještě u Konopišťského parkoviště nás čeká rozcvička v podobě malého snadno sjízdného jízku.

(17. - 18. 6. 2006)

Tradiční "blanickou skočku" tentokrát absolvoval jen Ríša, ostatní už dostali rozum (a pěkně si nabili..). Vody pouštěli o poznání méně než minulý rok, ale i tak to bylo velice příjemné svezení..

Lanové centrum
(6. 6. 2006), soukromá akce

Někdo má panickou hrůzu z pavouků, někdo z bacilů.. Já jí mam z výšek.. Bohužel (a zároveň bohudík) mám to potěšení, že chodím se slečnou která má bráchu….a ten brácha má slečnu….a ta slečna dělá instruktorku v "lanáči".

Jihlava s dobrodružstvím
(3. - 4. 6. 2006)

Střih! Nasedáme na Jihlavu pod přehradou Mohelno. Voda tekla stejně jako vždy, takže spíš ne než jo.

Štvanice
(4. 6. 2006), soukromá akce

Začaly kolovat zprávy, že na Štvanici je super vlna, tak jsme to jeli s Kečupem v pátek okouknout. Opravdu tam je!

Piemont
(5. - 9. 5. 2006), soukromá akce

Tak trochu narychlo jsem se rozhodl, že pojedu do "Francie" s Kečupem, Fíkem a dalšíma, který jsem do toho zájezdu ještě neznal (nebo jen podle jména a od vidění).

Vltava
(6. - 8. 5. 2006)

Původně byla sice jako hlavní program stanovena záchrana z válce, ale díky množství vody a tím pádem absenci válce byl program upraven.

"čáry" na vodě ...
(1. - 3. 5. 2006), soukromá akce

Tato akce byla původně zamýšlena v ryze komorním duchu, tzn. jedno auto, Tomáš, já a Danča jako řidič…

Velikonoce
(14. - 17. 4. 2006), soukromá akce

Ptal jsem se člověka, co u toho má barák, jestli neví, jak se ten potok jmenuje, ale nevěděl, takže jsme udělali prvosjezd možná bezejmenného potoka ;-)

Stvořidla
(22. 4. 2006), soukromá akce

V nekřesťanskou ranní hodinu (kterou jsem si bohužel určila sama) vyzvedávám Tomáše, u čiháků nakládáme zbytek a hurá na vodu.

Slovensko
(13. - 17. 4. 2006), soukromá akce

S vidinou agresivní jízdy burácejícími peřejemi jsem přibrousil hrany pádel, špičky kajaku a málem i sobě špičáky pro obzvlášť ostrý úsměv, s nímž jsem hodlal prořezávat zákruty drsných slovenských říček a potoků slibované obtížnosti WW II-III.

(Odložená) Doubrava
(8. 4. 2006), soukromá akce

Takže místo převážení jsme začali obíhat ostatní vodáky, zda nemají nějakou navíc. Neměli. Nakonec to máma vyřešila: Míša si vezme mou vestu, já máminu (prej sem na ní zvyklá:-D ) a máma pojede bez.

Pěší výlet - okolí Vavřineckého potoka
(8. - 9. 4. 2006)

Mahoma měl s sebou půjčenýho malýho kajakáře z pěny, která se používá v kajacích. Tak jsme cestou hledali nějakej váleček, kde by se dal pouštět a mohl dělat nějaký triky.

Kamenice, Vošmenda, Jizera, Mumlava
(1. - 2. 4. 2006), soukromá akce

I přesto, že Honza cestou testoval GPSku, jsme dorazili včas, ale na místě srazu byl jenom Fík. Honza si dlouhou chvíli krátil pokusy o opravu auta, zbytek mu moudře radil.

Sjezdování v Alpách
(24. - 26. 3. 2006), soukromá akce

S ježděním v čechách to nejde srovnávat. Fronty opravdu téměř žádné a samotné sjezdování je spíše cestováním po Alpách, než ježdění sem a tam na jednom kopci.

Skiboby
(1. - 2. 4. 2006)

Můj bráška se únavou skoro netrefil do postele a ráno nám u vleku ukázal obsah svého žaludku, aniž bychom ho o to žádali.

Javornice
(1. 4. 2006), soukromá akce

Jirka a spol. si neodpustili své aprílové žertíky, že nás čeká ještě čtyřkový/pětkový úsek, z něhož se pak vyklubal dvojkový přírodní stupeň čertovec, jenž byl adrenalinovým bonbónkem všech zúčastněných.

Sáňkování trochu jinak
(23. 3. 2006), soukromá akce

Všichni dobře víte, že naproti loděnici se nachází tzv. Žluté lázně.. A v jejich areálu velká hromada sněhu…

Záhořanský potok
(29. 3. 2006), soukromá akce

V práci jsem položil určitým lidem otázku, co by na to, že bych jako odpoledne nebyl. Odpovědi se mi odnikud nedostalo žádné.

Stvořidla
(25. 3. 2006), soukromá akce

Prišiel na to až v búdke čSAD - nad miestom nalodenia. Á propos - búdky čSAD, MHD, čD, ATD - to sú pre vodáka jedny z najdôležiřejších stavieb na svete. Hnei" po továrni na lode.

Táhni ...... zimo!!
(18. 3. 2006), soukromá akce

V sobotu ráno jsem zjistil, že sice není úplně jasno a teplo, ale už to nešlo odkládat.. Tak jsem sundal loi" ze skříně, do loi"áku dal hydro, všechno to naházel do auta, jelo se..

Né úplně tradiční Trója
(2005), soukromá akce

Ale...proč vymýšlet, kam si v Troji schováme loi"áky se suchýma věcma. Drbža vymyslel, že se převlíknem rovnou v loděnici a pojedem z loděnice převlečený! No, proč ne.

Snowkayaking
(12. 3. 2006), soukromá akce

Pomalu zjišťujeme, že nějaký záběry pádlem nemají smysl, jediné účinné (teda v rámci možností) je ulomení vzadu (nebo taky vylehnutí). Aby nebyla nuda, jsou tu také stromy, které narozdíl od udivených lidí neuhýbají.

Mastník, Svrchnice, Brzina
(11. 3. 2006), soukromá akce

Navzdory tomu, že zima je toho roku príliš tvrdohlavá, tvrdo3/4adá a neústupná, sa v piatok 10.3.2006 a čiastočne aj v sobotu vodočty v čechách, ale určite aj na iných miestach sveta vyzývavo a dráždivo usmievali na vodákov. "Poi" na vodu, poi" ." "Si mäkký ?" "Nesvrbia ťa po zime už dlane?"

Klínovec
(25. - 26. 2. 2006)

"Nezaspat srazík, je základ příjemného víkendu s námi!" tak tohle heslo by si mohly členové SK Zlíchov vzít za své. A opravdu poslední únorový víkend se vydařil, neboť jsme včas dorazili k odjezdu na jeden z dalších (a věřím, že ne posledních) skvělých lyžařských zájezdů.

Zimní tábor TOM
(21. - 29. 1. 2006)

Fotky, fotky a ještě spousta fotek. Povídání prý bude.

Lužické hory
(21. - 22. 1. 2006)

čím více jsme se blížili k cíli, přibývalo sněhu. Jak na zemi, tak i z oblohy. V Mařenicích u ubytovny (bývalá škola) jsme vysadili jednoho kolegu, který měl za úkol starat se celý den o naše pohodlí.

Společenský večer
(5. 1. 2006)

První společenský večer v novém roce - jídlo, pití, inteligentní debaty a plánování dalších akcí.

Vánoční besídka
(21. 12. 2005)

Vánoce, Vánoce přicházejí. A tak jsme na besídce zpívali o stošest. Ještě více užírali cukroví a pili výborný svařáček. A když přišly dárky tak naše radost neznala mezí.

Vánoční Sázava
(17. 12. 2005), soukromá akce

Během týdne před akcí jsem oslovil tedy několik možných trvi"asů, u nichž máchání rukou ve vodě 17. prosince bylo možné předpokládat.

Únětický potok - po stopách Eskimákov v čechách
(25. 11. 2005), soukromá akce

Ako vodácky atašé SR v historických zemích českých mám občas prístup aj do vybranej spoločnosti. Kto tú spoločnosť väčšinou vyberá neviem, ale tentokrát to bol zaručene Jícha alebo Míla. Vybrali teda pekne.

Hra Zachraňme Irču
(6. 11. 2005)

Když jsme se v celkem hojném (na náš oddíl) počtu dvanácti kusů sešli v devět ráno, shlédli orloj a někteří z nás již i vyděsili pár turistů, přiřítila se uštvaná Irča, která prý při dovolené v "Blér Vyč" vyfotila hnusnou čarodějnici, která, zmocnivší se fotky, se rozzuřila a ze zcela pochopitelných pohnutek se rozhodla Irču zabít.

Běh o koláč panny z Dívčích Hradů
(5. 11. 2005)

Startovat se začalo tradičně od mužů, ale potom se tempo startujících zpomalilo. Nebylo totiž možné sloučit kategorie dohromady, ale vzhledem k počtu startujících startovala každá kategorie sama.

Bečvárka
(29. 10. 2005), soukromá akce

A postup? ťažko povedať. Nenechať sa natlačiť na ten padnutý, okolo toho stojaceho a i"alej do ostrej zákruty... nakoniec sme sa cesto dostali všetci a bez väčších problémov

Praha z vody - Sluníčka
(24. 9. 2005)

Počasí nám dnes opravdu přálo. Nebe bez mráčků, teploměr v loděnici ukazoval dokonce 21°C, ale díky mírnému větříku, bylo o několik stupňů méně.

Pěší výlet údolím Dalejského potoka - Sluníčka
(17. 9. 2005)

Vyrazili jsme proti proudu Vltavy po cyklostezce vedoucí podél Barrandovských skal, a jakmile byla vhodná příležitost odbočili jsme od řeky do kopců.

čerťáky
(3. 9. 2005), soukromá akce

V podstatě všichni jsme ho sjeli v pohodě, byl to jen fofr dolů a spousta vody. Pověstnou "škvíru" jsme přenesli a pokračovali dál ke "schodům".

Úhlava

Tak jsem poprvé v životě vyrazil na vodu v kajaku. A byl to zážitek. Mé dosavadní vodácké zkušenosti pocházely pouze z otevřených lodí, takže jsem zprvu moc nevěděl, co mě čeká.

Salza řeka učitelka
(19. - 21. 8. 2005), soukromá akce

Týden před odjezdem, ale zastínila oblohu naší části Evropy jakási tlaková níže s poměrně vytrvalým deštěm. Se stoupající hladinou klesala moje čelist a probarvenost lící.

Letní tábor Sluníček - Otava
(1. - 14. 8. 2005)

Přes prázdniny hodně dětí jezdí na tábory a my nejsme výjimkou. Náš letošní "letní putovní tábor" vedl na řeku Otavu.

Kocába
(12. 7. 2005), soukromá akce

Proste vypadá to na pohodu, lebo výnimočne neprší čo je v júly dosť nezvyčajné toho roku. Kocába plynie prekrásnym, malebným, väčšinou zalesneným údolím, miestami budiacim dojem mini kaňonu.

Pěší výlet - Sluníčka
(14. 5. 2005)

Nezbylo mi tedy nic jiného než se pustit do mírného klusu a na Vršovické nádraží dojít po svých. Naštěstí si vždy nechávám rezervu, takže jsem vše stihla. Ba co víc! Na nádraží jsem byla první.

Voda ve znamení karfiolů, část 3.
(14. - 22. 5. 2005), soukromá akce

Fotografie, fotografie, fotografie. Pro všechny, kterým nestačilo povídání a stávající fotky jsou tady pouze fotky a nic jiného. Autory jsou Honza Bouček & Jícha.

Voda ve znamení karfiolů, část 2.

Po vyeskymování mi naznačuje zvednutým palcem O.K. a usmívá se. Jsem nadšený. Peřej nakonec zvládám. Dole vidím jak táhnou Katku. Zaplavala nevím kde. Z mého eskymáčka byl nadšen i Jáchym. Představa, že by mě táhnul zbytkem peřeje ho nenaplňovala štěstím.

Voda ve znamení karfiolů
(14. - 22. 5. 2005), soukromá akce

Dorážíme do černé Hory. čím větší díra tím větší kontrola. Po cca 20 minutách jsme milostivě vpuštěni do země. Robert ještě v rámci udržení dobrých vztahů zanechává na celnici pár plechovek piva.

Dvoudenní pěší výlet do řetouně - Sluníčka
(28. -29. 5. 2005)

A že to byl pozemek! Starý statek, který vlastní s dalšími dvěma rodinami, v sobě skrýval dvě ohromná stavení, a neskutečně dlouhý lán pastvin. Tam jsme mimo jiné objevili i tee-pee, které pro nás bylo připraveno a, světe div se, bazén!

Labe
(15. 5. 2005), soukromá akce

Ráno jsme s pro nás nezvyklým předstihem navázali lodě a vydali se směrem k Zpěvníčkovic doupěti, kde jsme odložili výsledek jedné ze Zuzčiných náhlých příhod v krajině břišní (přijde den a taky tě přinutíme hubnout, Jícho), naložili stepující Vraníky a vyrazili v závěsu za Ájíkovou Astrou JZD, vedenou samotným Mistrem volantu, plynu i spojky a Nejvyšším navazovačem v jedné osobě.

Ploučnice
(7. -8. 5. 2005)

V sobotu ráno jsem zaplesal, když se objevily u autobusu staré (mladé) tváře, několik podobných svátečních jezdců skoro jako já a mezi přeprškami májového deště vykukuje slunce. V autobuse bylo celkem příjemně, ještě jsme si koupili něco na zub cestou v samošce a těšili se.

Otava (očima člena dětského oddílu)
(23. - 24. 4. 2005)

Ani mi to nepřišlo a měla jsem radost,že tý vody fakt není ještě o půl metru víc. S Fabiánem jsme se cvakli hned za první zatáčkou.

Studeně Teplá Vltava
(17. 4. 2005), soukromá akce

Slovo "zájezd" v souvislosti s počtem aut není ani trochu nadnesené. Aut z Prahy vyjelo 6, na místě se přidalo ještě sedmé. Ne všechna auta byla plně obsazena, ale před poledním sedělo na vodě v Borových Ladách v lodích cca 20 lidí věku 7 až 55 let (asi).

Pěší výlet Sluníčka
(16. 4. 2005)

V lese jsme se napojili na naučnou stezku, která ani nebyla zakreslena v mapě (z roku 1974), a tak jsem chvíli myslela, že neplánovaně změníme trasu, ale nakonec jsme se dostali na rozcestí se zelenou, což v plánu bylo.

(2. 4. 2005)

Po sváče jsme se vydali dál až na křižovatku s červenou. Tam jsme s hrůzou zjistili, že Zbraslav, náš cíl, je ještě deset kilometrů daleko.

Doubrava

A je tu konečně první oddílová voda. Sice jen na sobotu, protože si Zajíc nebyl jistej, jestli naplní autobus na dva dny, ale na jeden den se to povedlo bezvadně.

Zimní tábor Sluníčka
(5. - 12. 3. 2005)

Cesta autobusem trvala asi tři hodiny. Když jsme konečně vystoupili u hotelu Praha ve Vítkovicích, nandali jsme si ty ukrutně těžké bágly s oblečením na týden a s výbavou na běžky i na sjezdovky, do ruky popadli lyže a vydali se do kopce, o kterém jsme věděli, že dřív jak za půl hodiny ho nezdoláme.

Velikonoce
(2005), soukromá akce

Letošní Velikonoce jsme si už dlouho dopředu naplánovali strávit pádlováním po moravských řekách a potocích. Jirka Myslivec zajistil exkluzivní ubytování v základní škole v Králíkách na pomezí Jizerských hor a Jeseníků a už zbývalo jen doufat, že nám tající sníh zajistí to nejdůležitější - vodu.

(20. 3. 2005), soukromá akce

Zprávy od kamarádů říkají: "Po povodních se koryto změnilo", "Potřebuje to aspoň 100cm", "Je to strašně zatarasené", "Obtížnost dosahuje až WWIV".....

Jarní tání v Jizerských horách
(19. 3. 2005), soukromá akce

Kaskády popsal Radek na konci Irče- "Byly tam kaskády jako svině". A člověk kvůli tomuhle jezdí až na Korsiku...

Sobota

Ve čtvrtek začala téct voda. Začali koordinovat organizátoři dvou skupin - Jícha, a Jirka Myslivec. A sraz bylv sobotu v 7,15 u loděnice.

Pěší výlet TOM
(12. - 13. 3. 2005)

Uvařili jsme si čaj a pustili se do uzenýho. Už jenom kvůli tomu stojí zato jít na dva dny :o), byla to fakt dobrota, a protože ho bylo dost, bylo i k snídani a k obědu v neděli.

Krušnohorské řeky a Jirkáčův svátek
(5. - 6. 3. 2005), soukromá akce

Večerní část programu se zvrhla na trumfování vodáckých skupin od Hafa a od Jíchy o tom, kdo toho v letošní sezóně sjel více a kdo měl lepší vodu. Sebekriticky musím hodnotit, že Hafofci to projeli na celé čáře.

Kraslice
(26. - 27. 2. 2005)

Běžkaři se rozhodli vyrazit na Krušnohorskou magistrálu. Chvíle hledání a nakonec jsme narazili na něco, co se jí podobalo. Tedy žádné soustružené stopy, jenom něco vyšlapaného, ale bylo to na správném místě. A tak jsme vyrazili. Cesta ubíhala snadno a rychle a za chvíli jsme byli na místě, kde jsme se rozhodli vrátit zpět.

Únorová Kocába
(13. 2. 2005), soukromá akce

Akci tentokráte vyvolal Bubínek. Jak je jeho dobrým zvykem, účastníkem se nakonec nestal. Předpověi" počasí dávající tušit táni sněhu pozvolné již od čtvrtka, a deště předpovězené do soboty, dávali naději na nedělní skvělé stavy.

Úterák
(22. 1. 2005), soukromá akce

Po zdařilé zimní vodní akci před dvěma týdny na standardní Sázavě zaměřil ZAT (zimní akční tým) své zájmy do západních čech, kde v pátek velkou rychlostí vystoupala hladina Úterského potoka.

Ještěd
(15. - 16. 1. 2005)

Všichni vyrážíme na lyže, počasí je značně zatažené, ale vylepšuje to minimum lidí na vlecích a přibližně 10cm prašanu. Co víc si přát. Odpoledne se začíná počasí vylepšovat, prázdné sjezdovky lákají ke zkoušení blbinek jako je například jízda po jedné lyži.